Activiteiten

Regio Delfland organiseert diverse activiteiten voor de jeugdleden. De data van deze activiteiten vind je in de agenda.

Regionale activiteiten

Bevers

Voor de Bevers is er de jaarlijkse Bever-Doe-Dag, een groot spel met meerdere groepen waar natuurlijk in een fantasie-thema een of ander probleem opgelost moet worden.

Welpen, Kabouters, Esta's en Dolfijnen

De Welpen, Kabouters, Esta's en Dolfijnen beleven hun jaarlijkse avontuur in het regiospel, een grote activiteit waar meestal een paar honderd kinderen aan mee doen, en natuurlijk ook weer met een maf thema waar de kinderen zich goed in kunnen inleven (en uitleven).

Scouts

De Scouts hebben de jaarlijkse Regionale Scouting Wedstrijden, waarvan de winnaars naar de landelijke wedstrijden doormogen. Daarnaast wordt vanuit het doe-team ook jaarlijks de trail georganiseerd. Hier moet je als scout zeker aan hebben deel genomen.

Explorers

Ook voor de Explorers zijn er activiteiten. Zo wordt elk jaar vanuit de regio de Voet- en Bootexperience georganiseerd. Een evenement waar diverse land- en watergroepen aan mee doen.

Landelijke activiteiten

Natuurlijk doen groepen uit onze regio ook mee aan diverse landelijke activiteiten, vandaar dat ook de data van bv de HIT,  JOTA-JOTI , Kaagcup (voor waterscouts) etc in onze agenda vermeld staan.